
- E-mailom: radi vám pomôžeme zodpovedať otázky či pripomienky. Na doručené e-maily odpovedáme chronologicky v poradí, v ktorom nám prišli a snažíme sa ich vybaviť čo najskôr. Pošlite nám e-mail, na základe ktorého vám poskytneme rýchle a užitočné informácie o našich produktoch alebo vám odpovieme na vaše otázky.
- Telefonicky: môžete nám zavolať na číslo 0915 / 556 500 a my vám radi odpovieme na vaše otázky alebo pripomienky. Telefonicky dokážete vybaviť aj samotnú objednávku matraca. Telefónne číslo je dostupné v pracovných dňoch od 9:00 do 16:00.
1. Pri opätovnom nákupe na našom E-shope už nemusíte znovu vypĺňať žiadne údaje, váš nákup bude rýchlejší a jednoduchší.
2. Máte možnosť si vytvoriť osobný zoznam obľúbených produktov a jednoducho pridávať ďalšie preferované produkty.
3. Kedykoľvek môžete vidieť stav svojich poukazov alebo zľavových kupónov s ich hodnotou.
Získaný kupón viete použiť jednoducho:
1. Pri zadávaní objednávky uvidíte miesto určené pre kupón hneď v prvom kroku objednávky.
2. Vložte kód kupónu do uvedeného poľa a kliknite na tlačidlo „ Uplatniť “.
3. Vaša zľava sa automatický zobrazí pri informácii o cene.
Za bezpečnosť vášho nákupu ručíme. Rešpektujeme vaše súkromie a našou prioritou je chrániť ho. Viac sa dozviete v sekcii Ochrana osobných údajov a Všeobecné obchodné podmienky
Akceptujeme nasledovné spôsoby platby:
- na dobierku pri prevzatí tovaru kuriérom / +1,20 EUR /
- online platba platobnou kartou
- prostredníctvom platobnej brány PayPal
- platba vkladom alebo prevodom na účet predávajúceho
- zálohovou platbou vo výške 50 % z ceny výrobku, v prípade výrobku vyrábaného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho
Ak chcete zmeniť alebo zrušiť vašu objednávku, pošlite nám, prosím, e-mail a my objednávku pozmeníme alebo ju zrušíme za vás. Vezmite prosím na vedomie, že ak už tovar odišiel z nášho skladu, nedokážeme už objednávku zmeniť, len ju zrušiť. Objednávku nie je možné zmeniť alebo zrušiť v prípade, ak sa jedná o matrace atypických rozmerov, ktoré sú vyrábané na požiadanie zákazníka. V tom prípade je považovaná objednávka za záväznú. Preto si, prosím, dôkladne skontrolujte údaje pri zadávaní objednávky.
V prípade, že chcete nakupovať na firmu, vytvorte prosím objednávku určenú pre firmu, ktorá je ponúkaná ako možnosť nákupu priamo v tomto E-shope.
Áno, všetky matrace vieme vyrobiť na mieru podľa vašej požiadavky. Lehota na dodanie matracov vyrábaných na mieru je maximálne do 20 pracovných dní.
Asi tretinu života strávime spánkom a preto správny výber matraca má obrovský zmysel, aby sme sa prebúdzali s tou najlepšou verziou seba samého. S výberom matraca vás niekoľkými krokmi prevedie PORADCA na našej stránke.
Pre výber roštu platí pár zásad. Penové matrace patria na lamelový rošt, aby mohli dokonalejšie kopírovať tvar tela. V prípade taštičkových matracov sú viaceré možnosti výberu roštu – pevný latový rošt, prípadne perforovaná doska, alebo lamelový rošt. Rozmer roštu býva o 5 cm kratší a o 1 cm užší ako je rozmer matracu a postele. S výberom roštu Vás niekoľkými krokmi prevedie PORADCA na našej stránke.
Všetky matrace prichádzajú k zákazníkovi balené v pevnej fólii v rolke alebo v plnej veľkosti. Záleží od typu matraca a schopnosti jeho komprimácie do rolky v rolovacom zariadení. Momentálne sa snažíme o technické zabezpečenie, ktoré umožní doručenie všetkých penových matracov balených v rolkách, čo umožní jednoduhšiu prepravu tovaru.
Zásielky doručuje kuriérska spoločnosť DPD alebo 123kurier. V špecifických prípadoch a pri väčších objednávkach zabezpečujeme dodanie My osobne.
- Doručenie za prvé uzamykateľné dvere domu.
- Možnosť doobjednať si vynesenie na miesto určenia v hodnote +6,20 EUR.
- V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín.
Deň pred doručením dostanete sms správu s približným časom doručenia. Vodič vás osobne kontaktuje približne hodinu pred príjazdom. Uistite sa, že ste do objednávky zadali presnú adresu a telefónne číslo, aby ste zabránili komplikáciám pri doručení. Ak ste si objednali vynesenie na miesto určenia, uistite sa, že po ceste nie sú žiadne prekážky.
Tovar doručujeme v závislosti od dostupnosti produktov a prevádzkových možností v čo najkratšom čase. Tovar dodávame štandardne do 10 pracovných dní od odoslania objednávky, v ojedinelých prípadoch najneskôr do 14 dní od odoslania objednávky.
Tovar, ktorý máme skladom /ide hlavne o štandardné rozmery 200x90 cm, 200x80 cm u najpredávanejších matracov/, dokážeme vyexpedovať do 3 pracovných dní na vami určenú adresu.
Ak na 5. deň nebudete mať informácie o vašej objednávke, alebo ste od nás nedostali žiadnu správu, prosíme vás, pošlite nám e-mail alebo nám zavolajte na telefónne číslo 0915 / 556 500 a my hneď skontrolujeme stav vašej objednávky.
Sledovacie číslo objednávky dostanete e-mailom v deň odoslania tovaru zo skladu. Objednávku potom môžete sledovať priamo na webovej stránke dopravcu DPD, resp. 123kurier.
Cena prepravy je kdekoľvek na území Slovenska 5,90 EUR a je jednotná bez ohľadu na váhu a výšku ceny objednaného tovaru. Všetky výrobky doručuje spoločnosť DPD alebo 123kurier. Pre zakúpený tovar nad 100 EUR je doručenie ZDARMA. Cena vynesenia na miesto určenia nad rámec štandardného doručenia za prvé uzamykateľné dvere domu/budovy (s pomocou zákazníka) je +6,20 EUR.
TYP DORUČENIA | NÁKUP DO 100 € NÁKUP NAD 100 € |
DPD kuriér | 5,90 € ZDARMA |
123kuriér | 5,90 € ZDARMA |
Dobierka pri prevzatí kuriérom | + 1,20 € + 1,20 € |
Vynesenie priamo do bytu | + 6,20 € + 6,20 € |
Vy si musíte zabezpečiť, aby vám zásielku niekto prebral. Deň pred doručením dostanete sms správu s približným časom doručenia, následne vás vodič osobne kontaktuje približne hodinu pred príjazdom. V prípade neúspešného pokusu o doručenie je možné dohodnúť si náhradný termín priamo s kuriérom, ktorý vás kontaktoval.
Doručenie je možné v rámci celého Slovenska. Do zahraničia nedoručujeme.
Doručovanie tovaru v bezchybnom stave je pre nás veľmi dôležité. Uvedomujeme si, že kvalita služieb v každom smere buduje imidž našej značky a postavenie na trhu. Avšak môže sa stať, že sa tovar pri manipulácii vo výrobe alebo pri preprave poškodí. Na tovar zakúpený u nás sa vzťahuje zákonom daná záručná lehota 2 roky a predlžená záruka na vybrané produkty až do 5 rokov. Ak vám bol doručený poškodený výrobok, máte právo ho reklamovať. Reklamácia môže byť riešená opravou, výmenou, vrátením peňazí či zľavou. Nárok na reklamáciu si uplatnite čo najskôr po odhalení poškodenia.
Postup reklamácie:
Ak chcete tovar reklamovať, zašlite nám e-mail alebo nám zavolajte na telefónne číslo 0915 / 556 500. K vybaveniu reklamácie vždy vyžadujeme detailný popis poškodenia. Ak bola reklamácia správne podaná a uznaná v zmysle Reklamačného poriadku, máte právo na výmenu za nový kus, zľavu či odstúpenie od kúpnej zmluvy. Zároveň máte právo na náhradu nákladov spojených s reklamáciou.
Podľa zákona je lehota na vybavenie reklamácie 30 dní. Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo najskôr, ak je zákazník nápomocný.